אני גדלתי עם הסיפורים האלה בבית, עם האוויר הכבד של מה שהיה.
היום אני לא מוכן לשבת בצד ולראות איך אנשים שוכחים.
הקמתי את ‘אני זוכר’ כדי להזכיר – אבל גם כדי לעזור, כאן ועכשיו.
זו שליחות, זו חובה, וזה הזמן שלנו לפעול
יש שלוש דרכים לזכור ולהביע את הזכירון האישי שלכם בפעילות
ביקור, שיחה, חיוך, כמה שעות של אוזן קשבת
תרומה שמממנת ארוחות חמות, תרופות, תמיכה
לשתף, להזכיר, לספר הלאה